Nauczyciele jogi w naszej szkole, kilka słów o nas…

Wioletta Osiak-Maszewska

Założycielka i pomysłodawczyni Szkoły Jogi Czułe Drogi – w procesie ZMIANY, także ZAWODOWEJ! Mama dwójki dzieci. Łączy miłość i pasję do jogi z własną firmą. Absolwentka Podyplomowych studiów Relaksacja i Joga AWF Warszawa, Instruktorka rekreacji ruchowej Hatha Yoga, Certyfikowana nauczycielka Nidra (YACEP50), Yin Yoga (YACEP40), Pranayama Level 1 i 2 (YACEP100). Onkojoga i choroby przewlekłe – certyfikacja SJA. Aktualnie studentka studiów podyplomowych Uniwersytetu SWPS, na kierunku Uważność i współczucie.

Asia Maćko

Absolwentka Wydziału Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie odkryła w sobie wielką pasję do anatomii, relaksacji i masażu ciała podczas studiów. W ciągu ostatnich lat stale poszerzała swoją wiedzę i zainteresowania, skupiając się także na ćwiczeniach rehabilitacyjnych i korekcji wad postawy.  Jej największą pasją jest joga. Joanna jest certyfikowanym instruktorem jogi z dyplomem Warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego oraz kursów na Uniwersytecie Toruńskim.

Asia Maćko

Magda Wolszczak-Protas

Mama dwójki dzieci, wolny duch, pełna energii i pomysłów, najlepsza pilotka podróży, zawodowa organizatorka, z wykształcenia psycholog, joginka z potrzeby serca. Miłośniczka natury, wiatru, fal i piasku pod stopami. Praktyka jogi odmieniła jej życie, wprowadziła do niego dużo spokoju i harmonii, korzystnie wpłynęła na zdrowie fizyczne. Certyfikowana nauczycielka Ashtanga vinyasa jogi, oraz Aerial jogi (RYT200).

Małgorzata Osuch

Od lat zakochana w jodze i życiu z jogą, która wypełniając moją codzienność czyni ją przyjemniejszą i zdrowszą. Namiętnie praktykuje ashtanga jogę, wdrażając swoje doświadczenia w codzienność. A jednocześnie, jako nauczycielka jogi, dzieli się nimi z uczniami na macie.

Ukończyła kurs nauczycielski vinyasa jogi – RYT200 Yoga Alliance accredited, oraz indywidualne szkolenie dla nauczycieli ashtanga jogi wg metody z instytutu Sharath Yoga Centre (SYC) z Mysore u Przemka Nadolnego. Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje podczas licznych warsztatów z zakresu bezpiecznej pracy z ciałem i oddechem. Dzięki zaś regularnej praktyce pod okiem wykwalifikowanych nauczycieli, bezpośredniemu doświadczaniu i obserwacji, pogłębia wiedzę związaną z techniką pozycji i zbalansowanym rozwojem między ciałem a umysłem.

Prowadzi bloga na Facebooku
@MOja-joga Małgorzata Osuch, w którym oprócz tekstów o jodze w aspekcie, tak praktycznym, jak i filozoficznym, pisze o doświadczaniu życia. Jest członkinią zespołu redakcyjnego portalu @Boso na macie, do którego również pisze artkuły.

Anantha Krishnan

I’m born and brought up in India where yoga originated. I have done my masters in Sanskrit literature, yoga teacher training program (ryt200) from South India and diploma in yoga therapy as well. I’m teaching hatha yoga classes and yoga theory from more than 5 years. I own a yoga studio in India called 'Asmi Yoga ’. I also practice and teach meditation. I teach beginner, intermediate and advanced yoga lessons.

About my class.
I teach Hatha yoga and I follow 'Bihar school of yoga ’. Its unique practice and more spiritual. It focus on mental physical connection and to feel and understand your body better ! Definitely it’s different than what you practiced before. It calms you, stretches you and makes your body lighter.

Ania Matuszna

Z wykształcenia Fotografka łącząca pracę twórczą z pracą z człowiekiem. Wykładowczyni pracowni portretu warszawskiej Akademii Fotografii. Joga na jej drodze pojawiła się kilka lat temu jako jedna z wielu form aktywności ruchowej wpływających na psychofizyczny dobrostan. Podążając za tą formą ukończyła studia na warszawskim AWF na kierunku Joga i Relaksacja, by jako instruktorka rekreacji ruchowej Hatha Joga dzielić wiedzę i codzienne doświadczanie harmonizowania umysłu z ciałem jakie daje jej joga. Z Sercem ukorzenionym w polskich górach Ania uwielbia godzinami wędrować z psem traktując to jako podstawową formę medytacji w ruchu. Adeptka japońskiej filozofii Wabi Sabi, Po naukę jak mówi : „…idę w las lub nad rzekę :). Las mnie uziemia i jednocześnie harmonizuje wszystkie pozostałe czakry. Uczy mnie o cyklach życia, współzależności, czułości i empatii. Rzeka natomiast uczy mnie przepływu i puszczania wolno wszystkiego, co tego wymaga w danym momencie w życiu. Rzeka uczy mnie pokory. Tę naukę kieruję dalej wgłąb siebie i wszystko, co dobrego z niej wynika chciałabym kierować w stronę innych ludzi”. Anię spotkasz w naturze, ale także w muzeum czy galerii. Taką kontemplującą w ciszy kawę i tą trenującą tajski boks. Anię spotkasz u nas na macie w procesie jak mówi : „ciągłego stawania się”.

Ania Matuszna

Marta Sutor

Absolwentka AWF na kierunku Joga i Relaksacja.

Specjalizuje się w Ashtanga jodze. Praktykuje ją od 4 lat, uczyła się jej również w Indiach pod okiem Sharmili Desai.Ten piękny w swojej prostocie styl daje jej poczucie bezpieczeństwa, sprawczości oraz pewności i tym chce się dzielić.

Joga to dla niej przede wszystkim pielęgnowanie kontaktu ze sobą.

Karina Stelmaszczyk

Nauczycielka jogi (RYT 200H). Czerpie radość i inspiracje z różnych stylów: precyzji szkoły Iyengara, płynięcia z oddechem w Vinyasie i dynamiki Ashtangi, dzięki czemu na jej zajęciach każdy znajdzie coś dla siebie.

Martyna Szczabel

Pasjonatka jogi, filozofii buddyjskiej, kuchni roślinnej i szeroko pojętego dobrostanu. Jej przygoda rozpoczęła się na Sri Lance w 2018 roku. Ukończyła kurs instruktorski w nurcie Vinyasy (200 RYT) w 2021 roku, swój pierwszy kurs medytacji Vipassana w 2023 roku oraz zaawansowany kurs nauczycielski w nurcie Hatha i Ashtanga Jogi (300 RYT) w 2024 roku. Obecnie jest w trakcie kursu Yoga Therapy w The Yoga Institute. Uczyła w Holandii, Francji, Luksemburgu i Indiach. Dzieli się dobrymi nawykami i głębokimi oddechami, gdziekolwiek jest.

Aleksandra Kozłowska

Z wykształcenia jest psycholożką oraz nauczycielką vinyasa jogi. W swojej praktyce, a także w praktyce ze swoimi uczniami, bazuje na podstawowych asanach oraz technikach oddechowych, czerpiąc również z wiedzy z dziedziny psychologii i mindfulness. Stara się tworzyć bezpieczną przestrzeń, towarzysząc na drodze do lepszego samopoczucia i samopoznania. Zajęcia, którę prowadzi lubi nazywać mindful vinyasą i są wynikiem jej doświadczenia zbieramego przez ostatnie lata – zarówno na macie, jak i poza nią. Stawia na prostotę w praktyce, szanowanie i słuchanie własnego ciała oraz regulację układu nerwowego, poprzez świadomość ruchu i oddechu. Poza jogą uwielbia ciszę, naturę, a przede wszystkim ocean i surfing.